קולקציית הריוןן 2018

הפינוקים הקטנים והחשובים במהלך ההיריון

מה חשוב במהלך ההיריון

היריון הוא בדרך כלל אחת התקופות המאושרות בחייה של כל אישה. העובדה שצומח ומתפתח משהו מתוק בתוך הרחם ובני הזוג יהפכו להורים בפעם הראשונה או בפעם הרביעית, גורמת התרגשות עצומה. נשים רבות מרגישות שזו תקופה נפלאה שבה הן יכולות לאפשר לעצמן לקנות כל מיני פינוקים קטנים וחשובים במהלך ההיריון. זה יכול להיות מאכל ייחודי וטעים שבעת ההיריון הוא הרבה יותר טעים להן, או בגדי היריון נוחים, נעלים שיאפשרו הליכה בריאה ועוד. בתקופה זו נשים שמות לב לכל הדברים המעניינים שמוצגים בחלונות הראווה וגם להיצע הנרחב המוצע באתרי האינטרנט השונים וכך הן בוחרות אילו קניות חשוב להן לבצע.

בתחילת ההיריון כל אישה משתמשת בבגדים הרגילים שלה, אך במהלך ההיריון כאשר הבטן גדלה היא רוכשת כמה בגדים נוחים מבדים איכותיים שיכסו את הבטן ויקנו לה אפשרות של נוחות מקסימלית. ההרגשה הנעימה שאופפת אותה מזכירה לה את היום שבו חתמה על הסכם ממון לפני הנישואין כאשר היא ובן זוגה הבינו שזוהי הדרך החכמה כדי ליצור חיים מאושרים הן כזוג והן כעת כאשר הם מרחיבים את המשפחה. כדי להרגיש בנוח כל אישה רוכשת את הקולקציה שנראית לה המתאימה ביותר כמו שמלות בגזרות שונות, מכנסי טייץ וחולצות אווריריות.

במהלך ההיריון זה הזמן לעשות קניות

בגדי היריון הם בגדים פונקציונליים כיוון שהבטן גדלה בכל חודש במעט עד החודש התשיעי. לכן המגמה היא לרכוש את כל הביגוד או את רובו שיתאים עד סוף ההיריון. אחת האופציות הנוחות ביותר הן שמלות לאור התחושה הרעננה שהן מקנות לאישה. אם מדובר בקיץ ההמלצה היא לקנות שמלות אשר עשויות מבדים נעימים שלא מזיעים בהם וכך קל מאד לאישה להסתובב מנקודה לנקודה.

לעומת זאת אם במהלך ההיריון יש מזג אוויר חורפי, כדאי לרכוש שמלות חמימות עם שרוולים ארוכים או ללבוש חולצה חמה מתחת לשמלה שהיא ללא שרוולים. ברוב המקרים לנשים חם במהלך ההיריון ולכן עדיף לא לרכוש שמלות מבד שהוא חם מאד כמו פלנל.

חושבים גם על דור ההמשך

בחודשים הללו יש לאישה ההריונית המון זמן כדי לחשוב על הקניות עבור הבייבי שאמור להיוולד. היא רוכשת או מזמינה במהלך ההיריון פריטים שונים כמו בגדי גוף, חזיות, רגליות, נעליים מתוקות, טיטולים וציוד נוסף שיקל עליה, במיוחד בימים הראשונים לאחר שהיא תשוב מבית היולדות.

גם עבור הרך הנולד הקניות הן של מוצרים מבדי כותנה נעימים שאינם יוצרים גירוי על עורו הרך של התינוק. לאור העובדה שמחליפים לתינוק בגדים לעיתים תכופות, האישה דואגת לרכוש מבחר של פריטי ביגוד בגוונים שונים, עם הדפסים יפהפיים ומצחיקים. בדים קלילים עבור הקיץ בהתאם לגילו ובדים חמים לעונת המעבר ובדים חמים יותר כמו פלנל עבור החורף.

לידה קלה ובידיים מלאות.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *