שמלת הריון שחורה

כמה זמן לפני הברית כדאי לסגור מול צלם

אם את כבר בשבלי הריון מתקדם ואת יודעת שיש לך בן בדרך את בטח מתכננת את כל מה שהולך לקרות ביום שאחרי הלידה, המחשבות שלך לא עוצרות מלחשוב על כל מיני שמות לבנית ואין שם מיוחד שחשבת עליו ולא בדקת את המשמעות שלו, באופן טבעי גם עולות מחשבות את מי תכבדו להיות הסנדק של הבן שלכם, איפה תחגגו את האירוע ועוד המון דברים נוספים.

אבל בתוך כל הבלאגן הזה של המחשב על היום שאחרי הלידה גם יש כמה דברים טכניים שצריכים לסגור אותם ואסור לדלג עליהם, ואחד מאותם דברים חשובים הוא לסגור מול צלם לברית שיתעד את האירוע המיוחד שאתם חוגגים, אבל כמה זמן לפני האירוע אתם צריכים לסגור מול הצלם?

צלמי בריתות יודעים שיש לכם רק שמונה ימים לארגן את כל האירוע, אז גם אם תנסו למצוא צלם לברית יום לפני האירוע זה יהיה טבעי ואתם לא צפויים להיתקל בבעיה, לכן כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק למצוא אחד מומלץ ולחייג אליו ולסגור את הפרטים.

ההמלצה היא לנסות ולסגור מול צלם לברית כמה שיותר מוקדם, ככה יהיה לכם זמן לעשות השוואת מחירים נכונה, לבחון מספר צלמים ולמצוא את זה שהכי יתאים לכם במקום להתפשר העיקר למצוא צלם.

דגשים שחייבים לבדוק לפני שסוגרים מול צלם לברית

את החשיבות של בחירת צלם לברית אין צורך להסביר, למרות שיש היום לכל אחד מצלמה ממש איכותית בטלפון הנייד, עדיין צלם מקצועי שמגיע לאירוע ומתעד את הרגעים המיוחדים בקומפוזציות מיוחדות זה משהו שחובה להוסיף לכל אירוע.

מחיר

למרות שצלמי אירועים לא אוהבים את ההשוואה שעושים ביניהם, עדיין על פי רוב הצלמים הדברים הם זהים, לכולם יש מצלמה מקצועית, כולם יתנו לכם את אותה חבילה כמעט שכוללת צילום תמונות ואפילו ישלבו צילום מגנטים, במילים אחרות אתם מבינים את הרעיון שאין יותר מידי חדש תחת השמש ולכן תעשו השוואת מחירים נכונה בין הצלמים.

חבילת צילום

תבדקו מה חשוב לכם לקבל, יש הרבה צלמים שמציעים כל מיני חבילות צילום, יש כאלו שיציעו לכם גם הפקה של אלבום תמונות דיגיטלי, יש את אלו שיציעו לכם צילומי וידאו עם עריכות מתקדמות ועוד. אבל אתם קודם כל צריכים להחליט מה באמת אתם רוצים לקבל, האם אתם רוצים צילום של כל האירוע או שאתם מאלו שמסתפקים רק בצילום סטילס בלבד. אחרי שגיבשתם החלטה לפי הרצונות שלכם ולפי התקציב שלכם, זה הזמן להתחיל לחפש את הצלם שיזכה להיות חלק מהברית שלכם.

גלריית עבודות

אחד הדברים הקריטיים בבחירת צלם לברית היא לבחון את איכות התמונות שהוא מצלם, אתם צריכים להיכנס לאתר האינטרנט של אותו צלם או לעמוד עסקי שלו באחת מהרשתות החברתיות ולבדוק את איכות הצילום, לוודא שאתם מתחברים לתמונות ולאיכות שלהן. אל תשכחו שאלו תמונות שצריכות ללוות אתכם במהלך כל החיים ולכן את צריכים לשים דגש רב על איכות הצילום והחיבור האישי שלכם לתמונה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *