תזונה במהלך הריון

לשמור על הסטייל בהריון

תקופת ההיריון היא תקופה נפלאה, ייחודית ומרגשת. תקופה שבה את מביאה חיים חדשים לעולם ואת מקבלת את הטייטל החדש- אמא. עם זאת, ידוע כי תקופת ההיריון מלווה באופן טבעי גם שינויים הורמונליים שונים לרבות שינוי במשקל ובמצבי רוח משתנים. במהלך ההיריון הרבה נשים מגלות שהחוצה האהובה שלהן לא עולה עליהן יותר, כל החולצות צמודות מידי ובאופן כללי הבגדים הישנים כבר לא נוחים. אז לפני שאת רצה להחליף את כל המלתחה, הנה כמה טיפים איך לשמור על המראה גם בתקופת ההיריון.

להשאיל בגדים

רוב הנשים מכירות לפחות מישהי אחת שנכנסה בעבר להריון, בין אם מדובר בחברה קרובה, בת משפחה או אפילו מישהי מקבוצות פייסבוק שונות, כיום ניתן לקבל הרבה בגדים חדשים ומיוחדים שילוו אותך בתקופת ההיריון. היופי בבגדי הריון הוא שהם משתמשים כל אישה לתקופת זמן קצרה יחסית ולאחר מכן ניתן להשאיל או למכור לאישה אחרת. לרוב, נשים שרוצות למסור בגדי הריון אינן מתכוונות להיכנס שוב להריון, הן בגלל שהחליטו שהן לא רוצות עוד ילדים והן בגלל שהן החליטו להביא ילד אחד דרך הורות משותפת, ולכן בגדים יד שניה יכולים להתאים לכל אחת. כבר בשלבים הראשונים של ההיריון היכנסי לקבוצות שונות באינטרנט ותתחילי לחפש סגנונות שונים שנראים לך מתאימים ותרצי ללבוש במהלך ההיריון או להתייעץ עם נשים אחרות.

תלבשי מה שנוח לך

כמובן שיופי ואסטטיות הם דברים חשובים, אך לא פחות חשוב שיהיה לך נוח במהלך ההיריון. לכן עליך לבחור בגדים עם בד נוח ונעים שיהיה לך כיף להסתובב איתם. התאימי את הבגדים גם למזג האוויר בחוץ לפי עונות השנה. כך למשל, בחודשי הקיץ החמים אנו ממליצים לבחור שמלה מתרחבת ונעימה ונמתחת אך גם אופנתית, אוברול או אפילו מכנסיים קצרים. לעומת זאת, בתקופת החורף תוכלי לבחור סריגים נעימים בצבעים שונים או שמלת חורף נעימה. אין ספק שבגדי הריון יכולים להוציא ממך סטייל שלא הכרת בעבר.

עם זאת אין סיבה לשנות את הסטייל שלך לגמרי בהריון, נכון הבטן קצת יוצאת, אבל את בהחלט יכולה להתאים את הבגדים הסטייל גם בתקופה זו. היכנסי לאתרי ביגוד הריון ותחפשי מה את חושבת שהכי יתאים ויחמיא לך.כיום ישנם סגנונות שונים ומגוונים, כך שבסופו של דבר את יכולה למצוא את הבגד המתאים. אל תהססי לבחור בשילובים שמתאימים לך, בצבעים שמחים או אפילו לנסות דברים חדשים כמו אוברול. בסופו של דבר חשוב שתתאימי את הבגדים שלך כפי שאת רוצה, ואיך שאת תרגישי הכי בנוח להסתובב ביום יום.

אקססוריז

אם את בדרך כלל לובשת אקססוריז כמו טבעות, צמידים ושרשראות, אין סיבה שתפסיקי ללכת איתם בהריון, להפך, הם ידגישו וישדרגו את המראה שלך, גם אם את לובשת בגדי הריון פשוטים. כדאי כמובן לא להגזים בכמות התכשיטים שאת לובשת כדי לא להכביד עליך, אבל אם תבחרי שרשרת יפה פה, או צמיד מעוצב שם, הלוק שלך יהיה שונה לגמרי ותרגישי טוב עם עצמך. זכרי כי תפקידם של האקססוריז הוא להבליט את הבגד שאת לובשת, ולא להיטמע בתוכו, ולכן כדי לבחור בצבע דומיננטי כמו שחור על בגדים צבעוניים או אקססורי צבעוני על בגדים עם צבע אחד.

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *