בגדי הריון

חנות אונליין לבגדי הריון

משבר הקורונה יצר מציאות חדשה עבור חנויות בגדי הריון ברחוב ובקניונים כיוון שהן נסגרו באופן פתאומי ונוצר עצר כללי של ההכנסות. עסקים שמתבססים על הכנסות אשר נובעות מהמכירות היום יומיות לקהל הלקוחות נקלעו בבת אחת למצב שבו אין כלל הכנסות ודבר יצר בעייתיות עצומה בתזרים המזומנים שלהם. הפתרון המהיר היה להזמין בנייה של אתר מכירה ייעודי לענף האופנה כדי שאפשר יהיה לתפעל אותו בימים שבהם החנויות סגורות עקב המגפה.

כאשר מבצעים בניית אתרים לעסקים בכל תחום עיסוק שהוא, חייבים להכיר את מלוא המידע ולרדת לרזולוציות הנמוכות ביותר כדי לתת לגולש חווית משתמש מעולה, דבר שידרבן אותו להיכנס שוב לאתר זה. בבניית האתר מושקעת מחשבה אסטרטגית רבה, כדי ליצור מבנה אתר שמעניק מידע רב לשימושו של הקונה הפוטנציאלי.

חנויות בגדי הריון on line

בקטגוריות של חנויות לבגדי הריון אפשר לראות את כל המלאי שהחברה מייצרת בהתאם למומחיות שלה ולטרנדים האופנתיים שלה. אם מדובר באופנת נשים בהריון יהיו צילומים של כל סוגי השמלות, כל סוגי החצאיות, המכנסיים, המעילים ועוד. ליד כל פריט קיימת אפשרות לשינוי הפריט לצבע אחר כדי שהלקוחה תבין איך נראה המעיל הכחול, המעיל האפור והמעיל השחור. כמו כן יסומנו המידות הקיימות ומה נותר במלאי. מי שמזמינה מעיל שחור, מקבלת מיד הודעה על המסך, אם הפריט קיים במלאי או שהוא אזל.

פתיחת אתר האינטרנט המקוון הייתה הזדמנות מצוינת לקטלג את כל המלאי הקיים במחסנים ולהציע אותו למכירה באופציית חנויות בגדי הריון on line. בדרך זו בעלי החברה הצליחו לרוקן חלק ניכר מתכולת המחסנים שלהם במחירים מצוינים ובאיכות מעולה של סחורה, לשביעות רצונן של הלקוחות.

בנוסף לכך, הם מכרו פריטים רבים מתוך מלאי האקססוריז שהם מייבאים מחו"ל. השילובים הייחודיים של השרשראות הצבעוניות, הצמידים יוצאי הדופן והפריטים הנוספים מצאן חן בעיני הלקוחות וכל מי שקנתה ביגוד הוסיפה עוד כמה מוצרים קטנים וכך הערך של סל הקניות שלה עלה באופן משמעותי.

תשלום באתר האינטרנט המקוון

במהלך בניית האתר, מבצעים התאמה לרמת האבטחה על פי הכללים הבין לאומיים בתחום הסליקה ומאפשרים ללקוחות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי וגם PayPal בביט ובאופציות נוספות, כך שלא יהיה דבר שיעכב את המכירה.

ההימצאות בבית, הובילה ישראלים רבים לקנות מוצרים רבים בכל אתרי האינטרנט, מזון, צעצועים, פריטי אופנה ועוד. בזכות ההקמה המהירה של אתר האיקומורס החברה הצליחה לבצע מכירות רבות דרך האתר של לק ניכר מתוך המלאי שהיא ייבאה עבור החורף. בנוסף לכך מכרו מלאי גדול ששוכב במחסנים וכך פינו מקום לסחורה של עונת הקיץ שאמורה להגיע ארצה בקרוב.

במהלך המבריק והמהיר של בניית האתר העסקי, המומחה הציל את העסק מקריסה ויצר הכנסות משמעותיות שסייעו מאד לעסק בזמנים כה קשים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *