מתנה ליולדת

איך לבחור מתנה ליולדת? מספר טיפים שיעזרו לכם

לידה של תינוק חדש היא אירוע חשוב והזדמנות נהדרת לחגיגות ולמתנות. בין אם אתם מחפשים מתנה מעשית לתינוק או מזכרת חביבה ליולדת, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירת המתנה שתפיק מהיולדת הטריה את הרגשות הנכונים.

מתנה חיונית ופרקטית

כל תינוק שזה עתה נולד מצריך הצטיידות בבקבוקי תינוקות ומוצצים ושירותי אספקה אינסופית של חיתולים. למה לא לעזור להורים הטריים על ידי רכישת חלק מהפריטים הללו כמתנה ללידת התינוק? בובות פרווה וחיות ממולאות הן מתנות הכי חמודות בעולם, אבל פריטים יומיומיים ופרקטיים יעזרו להורים לטפל בתינוק החדש שלהם בכול שעה ושעה.

ברוב המקרים, מתנה שמציעה פריט בסיסי שתמיד מביא תועלת, תתקבל על ידי ההורים החדשים בחיוך ובברכה!

פריטים בסיסיים כמו שמיכות מלטפות, סינרים חביבים לתינוק, בקבוקים וחיתולים – מייצרים מתנות נהדרות שאין ספק שייעשה בהם שימוש יום יומי.

פריטים בסיסיים שכאלה מועילים במיוחד להורים טריים שקיבלו את פניו של התינוק הראשון שלהם, ויסייעו להם לספק לבייבי הקטן את כל הדברים הבסיסיים הכי חשובים לו, כולל ביגוד לתינוק כמו, חליפה מעוצבת, הכוללת בגד גוף וגרביים חמות ותואמות.

מתנה למזכרת

לידת תינוק חדש היא אירוע חשוב בחיים שדורש חגיגה. אז מה דעתכם לבחור במתנה ליולדת שתהפוך את המתנה שלכם למזכרת מרגשת שהמשפחה תוקיר לאורך השנים. מתנה שכזו יכולה לכלול פריטים כגון:

  • ספר תינוקות לתיעוד הרגעים המיוחדים הראשונים בחייהם
  • רעשן קלסי מכסף
  • צמיד פנינים לתינוקת
  • או שמיכה מותאמת אישית עם שם התינוק ותאריך הלידה
  • כרית הנקה מפנקת כמתנה ליולדת

מתנה ללמידה ולהתפתחות

הקטנטנים לומדים כל רגע ורגע בחייהם. בחירה בספר ילדים כמתנה מציעה להורים הזדמנויות לחזק את הקשר בינם לבין תינוקם, כשהם מקריאים לו את הסיפור ותוך כדי כך ממריצים את הסקרנות שלו לידע ומעודדים את ההתפתחות היצירתית שלו.

ספר ילדים ייקרא בוודאי שוב ושוב באוזני הבייבי, ויצור בהמשך החיים זיכרונות מתוקים מהימים שבהם הפעוט בילה עם אחד מהוריו בקריאה משותפת.

מתנה אופנתית

בגד תינוקות מקסים הוא תמיד אופציה נהדרת לילדה או לילד. כשאתם בוחרים להעניק בגד כמתנה, הקפידו לקחת בחשבון את עונת השנה ואת גודל הבגד. לדוגמה, אם תרצו לבחור בחליפה קיצית, אבל אנחנו עדיין בינואר, קחו בחשבון מה יהיה גודלו של התינוק כאשר יגיעו ימי הקיץ החמים.

מתנה ניטרלית מבחינה מגדרית

אם אתם קונים את המתנה לפני הלידה, וההורים בחרו לא לגלות את מינו של התינוק עד לאחר הלידה, תוכלו לבחור במתנה ניטרלית מבחינה מגדרית.

  • בחרו במתנה בצבעים בהירים ורכים כמו לבן, קרם או צהוב, כי גוונים אלה יכולים להתאים גם לילד וגם לילדה.
  • הקפידו לבחור בעיצובים פשוטים, בלי יותר מדי סלסולים ועיצובים גרפיים, כך שאפשר יהיה להתייחס למתנה כאביזר שמתאים לשני המינים, גם לבן וגם לבת.

מתנה קבוצתית

הענקת מתנה קבוצתית לתינוק היא אפשרות נהדרת, במיוחד כשהיא מוענקת על ידי העמיתים לעבודה או השכנים בשכונה. למשל, התייעצו עם החברים בעבודה, והחליטו מהו הסכום שכולם רוצים להשקיע במתנה, וקנו מתנה אחת משותפת לכולם.

כשרוכשים מתנה משותפת, אפשר לרכוש מתנות גדולות יותר, כמו עריסה או עגלה לתינוק. רכישת ריהוט נחוץ לחדר התינוקות בוודאי תעזור להורים הטריים שמתמודדים עם ההוצאות הגדולות של לידת תינוק חדש. פריטים שכאלה יכולים להיות אמנם יקרים, אבל במקום שכול אחד ירכוש מתנה קטנה, אפשר להתקבץ יחד ולרכוש מתנה גדולה ופרקטית.

אם אתם אחראים על הרכישה, ספרו לכולם על המתנה שאתם מתכננים לרכוש, ועדכנו לגבי המועד האחרון להעברת הכסף. כשאתם מתכננים את כרטיס הברכה שתצרפו למתנה, הקפידו לכלול את השמות של כל מי שתרם את תרומתו למתנה ליולדת.

לסיום, כאשר בת משפחה, חברה או עמיתה לעבודה יולדת, אתם רוצים להעניק לה את המתנה הטובה ביותר לאירוע המשמח. עם כל כך הרבה פריטים לתינוקות ובגדים לבחירה, מציאת המתנה המושלמת לציון האירוע המשמח של התינוק החדש שנוסף למשפחה, יכולה להיות מטלה די מבלבלת.

למרבה המזל, יש היום אתרי אינטרנט רבים המציעים לך מלאי של פריטים, אביזרים, חפצים וגם בגדים לאם היולדת ולתינוק החדש, כך שלפחות לא תצטרכו לשוטט ברחובות כדי למצוא את המתנה המתאימה, גלישה קטנה באינטרנט, והנה, נמצאה המתנה הכי מתאימה ומרגשת ליולדת החדשה!

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *