איך תבחרו מתנה ללידה ראשונה?

לידה ראשונה היא תמיד מרגשת. היריון של תשעה חודשים, לרוב, טומן בחובו המון סקרנות לקראת היילוד. למי הוא יהיה דומה, איך נתמודד עם חוסר השינה, קווים לדמות החינוך שלו, וכיוצא בזאת. למרות שאימא טרייה בוודאי לא תתלהב מהרעיון שכולם יבקרו אותה בבית חולים, בעודה מתוודעת לראשונה לרך הנולד, נראה שביקורים אלו מחויבים המציאות. וכמובן, אי אפשר לבקר אם האם החדשה ללא מתנה. בעוד יש מתנות בנליות, כמו למשל – זר פרחים או שוקולד, הרצון של כל מבקר הוא להביא את המתנה המושלמת. אז איך תבחרו מתנה ללידה ראשונה בדיוק? המשיכו לקרוא ותבינו הכול.

איך תבחרו מתנה ללידה ראשונה? הכירו את מתנות "הדחיפה"

באשר לשאלה החשובה – איך תבחרו מתנה ללידה ראשונה? קודם כל, נקדים ונציין, כי קיימות מתנות למכביר שאימהות טריות עשויות לאהוב. כל הרעיון מתחיל מן הנקודה, שאתם צריכים גם לאהוב את המתנה. המתנה ללידה ראשונה ש"תעשה לכם את זה", היא המתנה המושלמת, בעינכם ובעיני היולדת. יש מתנות ללידה ראשונה שנהוג לכנותן "מתנות דחיפה", מהקונוטציה של פעולות הדחיפה בלידה. מתנות אלו הן בהיצע נרחב, כמו למשל – אוברול זהה בדיוק אף ליולדת ואף לתינוק שלה. או לדוגמה – מנשא לתינוק, שמתקפל לשמיכה. מדובר אודות מתנות שימושיות ויפות כאחד.

איך תבחרו מתנה ללידה ראשונה? – "דברו אליי בתכשיטים"

על השאלה הניכרת – " איך תבחרו מתנה ללידה ראשונה"?, נשמח להשיב. כל אישה, ולפחות מרביתן, אוהבת תכשיטים. כמו שנאמר – "דברו אליי בתכשיטים"? אבל איך בדיוק תשכילו להתאים את התכשיט לגודל הנכון של היולדת, או שתקלעו בדיוק לטעמה? פה אתם יכולים לגייס את שירותיו של האב הטרי. תבקשו ממנו תכשיטים לדוגמה של אשתו. קחו אותם עמכם לחנות התכשיטים, ותבקשו מהמוכרן שיתכתב בהצלחה עם הסגנון המועדף של היולדת. נשים סנטימנטליות. זאת עובדה. בפרט לאחר לידה, ועוד לידה ראשונה. אין כל ספק, כי תרגשו אותן עם התכשיט המתאים, מה שייהפך אצלן לזיכרון מונצח וסנטימנטלי לתקופה ארוכה. ואם אתם רוצים ללכת צעד קדימה, תחכו עד שליילוד יהיה כבר שם, ותרכשו לאישה תכשיט, עם הדגשה של שם התינוק באמצעות חריטה. תקנו תכשיט ססגוני, יוקרתי, עם אמירה אישית.

איך תבחרו מתנה ללידה ראשונה? – מתנות אפקטיביות

באשר לשאלה הנוקבת – איך תבחרו מתנה ללידה ראשונה"?, אנו חייבים לציין, כי במקום המתנות הבנליות והנדושות שנהוג למסור ליולדת, תחשבו בגדול. תחשבו מחוץ לקופסה. ועל מנת שהמתנה שלכם ליולדת תהיה באמת אפקטיבית, אתם צריכים לעשות "עבודה מקדימה", הווה אומר – לתחקר את קרוביה של היולדת הטרייה. כמו את הוריה, את בן זוגה, ואת חברותיה הטובות ביותר. תנסו "להרגיש את השטח". להבין מה באמת מדבר לאם הטרייה. בשל החשיבות של המעמד, ככלות הכול, מדובר בלידה ראשונה, ממש לא כדאי לכם להקל ראש בנושא, ולהגיע עם בונבוניירה. לאחר שיש בידכם את המידע הראשונה, תיגשו לחנות, עם ארסנל של שאלות. תתורו אחר מתנות ליולדת מקוריות. מתנות עם אמירה אישית. כמו למשל – כוס לשתייה חמה, עם הדגשה, באמצעות ציטוט של פסוק מהתנ"ך. וכיוצא בכך.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *