כיצד לבחור חזיות או גוזיות לפני הריון

כיצד לבחור חזיות או גוזיות לפני הריון

תקופת ההריון היא ללא ספק תקופה מרגשת וייחודית, ובמהלך ההריון הנשים חוות שינויים פיזיים ורגשיים משמעותיים. ההריון טומן בחובו שינויים הורמונליים המשפיעים על מצב הרוח וגורמים לתופעות מוכרות כמו בחילות בבוקר, רצון ותאוות למאכלים שונים, תחושה של כבדות ואי נוחות ועוד. בתקופת ההריון גופה של האישה משתנה ונערך לקראת המסע המופלא שמסתיים בלידה, ואחד השינויים המרכזיים הוא במבנה ובגודל החזה.
הגוף עובר שינויים רבים מרגע ההתעברות ועד לידת התינוק, הבגדים האהובים שבארון כבר לא עולים על האישה ההרה, החזיות לא מתאימות יותר לחזה המשתנה ולרוב הן צמודות מדי ועשויות מבד לא נוח. בנוסף, לא מעט נשים חוות פגיעה בדימוי העצמי בגלל שינויים אלו, אך הן עדיין רוצות להרגיש סקסיות וזוהרות, לכן הכנו עבורכן כתבה בנושא בחירת חזיות או גוזיות המתאימות לתקופת ההריון.
למעשה, החזיות הנוחות ביותר אותן כדאי לרכוש לפני ההריון עשוית מבד גמיש, קליל ונושם, הבד חייב להיות נוח למגע העור, וכדאי לבחור חזיות או גוזיות מחמיאות, מעוצבות וסקסיות. ראוי לציין כי נשים רבות מגלות כי הריון הוא תקופה חושנית מאוד בחייהן, למרות השינויים הפיזיים ותסמיני ההריון המוכרים.

היצע רחב של חזיות המתאימות לתקופת ההריון

במהלך ההריון ולאחריו הנשים מעדיפות בגדים ופריטי הלבשה תחתונה העשויים מבדים איכותיים, נושמים ונוחים, וחזיות צמודות מדי גורמות לסבל ולתחושה לא נעימה. לכן, מומלץ לרכוש חזיות המיוצרות מבד נושם וגמיש, הגמישות מבטיחה תמיכה מושלמת בחזה המשתנה ומקבל נפח בהדרגתיות. ככלל, כדאי לנשים להזמין חזיות או גוזיות במידה אחת גדולה יותר כדי שההלבשה התחתונה תתאים להן לכל אורך תקופת ההריון
יש היצע רחב של חזיות להריון, רובן מיוצרות ומשווקות על ידי המותגים המובילים בענף ההלבשה התחתונה לנשים. חזיות הריון עשויות לרוב מכותנה, אך יש נשים אלרגיות לבד זה, לכן כדאי לדעת כי יש חזיות המתאימות לנשים ההרות העשויות מחומרי גלם איכותיים ונוחים אחרים כמו בד לייקרה, קטיפה, סיסי מייקרו וכו'. ככלל, לנשים בהריון מומלץ להשתמש רק בחזיות מבד רך ונעים שאינו גורם להזעה, אך חשוב שהחזייה תספק תמיכה טובה בחזה ההולך וגדל.יש מגוון גדלים של חזיות המיועדות לנשים בהריון, וכדי לבחור את החזייה בגודל המתאים יש להתייחס לשינוי הצפוי בגודל ובמבנה החזה. כדאי להתמקד במותגים המוכרים ולרכוש חזיות הריון נוחות לשימוש וקלות במיוחד, עדיף מבדים טבעיים המונעים הזעה, גרד ותחושות לא נעימות אחרות. ניתן להיעזר בטבלת המידות של היצרן כדי לבחור חזיות בגודל מתאים, ורוב הנשים מעדיפות את החזיות או הגוזיות המרופדות.
מעבר לסוג ולאיכות הבד הנשים צריכות להתייחס גם לעיצוב של החזיות המתאימות להריון, יש שפע עיצובים מקוריים ומלהיבים וכל אישה יכולה למצוא את החזייה הסקסית והיפה ביותר בעיניה. כן, גם בתקופת ההריון נשים יכולות להרגיש סקסיות וליהנות מתחושה נפלאה.

חזיות ללא ברזלים או גוזיות

יש שלוש אפשרויות עיקריות לבחירת חזיות הריון: חזיות עם ברזלים, חזיות ללא ברזלים וגוזיות. נשים רבות מעדיפות את החזיות ללא ברזלים, זהו עניין של נוחות והעדפה אישית. חזיות הריון עם ברזלים מתאימות בעיקר לנשים עם חזה גדול, אך יש גם גוזיות לנשים שאין בהן ברזלים המספקות תמיכה מושלמת ואחיזה טובה של החזה במהלך ההריון ולאחריו.
גוזיות מהוות פתרון מצוין לנשים בהריון, יש שפע גדלים ועיצובים, וגוזיות איכותיות עשויות מבדים נעימים, מאווררים ונוחים כמו כותנה, תחרה וקטיפה. גוזיות המתאימות לנשים בהריון מגיעות בשלל צבעים, יש דגמים ללא כתפיות, אך הם מתאימים בעיקר לחזה קטן ולתחילת ההריון.
ניתן לרכוש חזיות או גוזיות לנשים מבד נוח ונעים הכוללות ריפוד, הגוזיות והחזיות המרופדות יוצרות חוצץ בין העור לפריט ההלבשה התחתונה, כך הן לא סובלות מגירויים ומאלרגיות בעור, והתחושה נעימה יותר.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *