שמלת הריון שחורה

שמלות היריון מעוצבות ויפות

נוחות מרבית להריונית עם שמלות היריון

תקופת ההיריון היא אחת התקופות היפות בחייה של כל אישה, זה מתחיל בקבלת התשובה החיובית וממשיך בבטן הגדלה לאיטה כאשר לאט לאט מצטרפים גם תחושות הפרפורים הנפלאים בתוך הרחם. עם הזמן וצמיחתה של הבטן, הנשים מחפשות לבוש מתאים ורבות מהן מעדיפות לרכוש שמלות היריון קלילות ומעוצבות שמעניקות נוחות מרבית בכל יום.

במהלך ההיריון מתחילות ההכנות לקראת הלידה ונשים רבות בוחנות אפשרויות רבות של הזמנת מוצרים ללידה באתרי האינטרנט ובחנויות במתמחות בתחום זה. כך הן נחשפות לסוגים שונים של עגלות לקטנטנים, מיטות, בגדים וגם חיתולים הן לחודש הראשון של new born  והן חיתולים גדולים יותר אשר מתאימים לגיל של כמה חודשים. כמו כן הן רוכשות מבחר של בגדי תינוקות כמו בגדי גוף, גרביים ומוצרים יפהפיים נוספים, כדי להוציא את הבייבי מבית החולים וגם עבור הימים הראשונים בבית.

קולקציית שמלות היריון בשלל צבעים

הבטן גדלה מיום ליום ולכן אחד הרגעים המאושרים ביותר הוא לראות את הכדור אשר תופס מקום רב הרבה יותר בתוך השמלה. כל אישה קונה לה בדרך כלל כמה שמלות כדי שהיא תלך בכל יום בשמלה אחרת לעבודה. הקולקציה המעוצבת כוללת שמלות היריון בגוונים בהירים וגם בגוונים כהים, הדפסים יפהפיים, משבצות ושילוב צבעוני של כמה בדים.

כל השמלות תפורות מבדים נעימים למגע, וכך יהיה נוח להריונית במיוחד לקראת סוף ההיריון ואם מדובר בימי הקיץ שהם חמים במיוחד. מתוך ההיצע הנרחב של השמלות, אפשר לבחור בשמלות שאורכן עד הברכיים, או לחלופין שמלות קצרות מעט יותר.

מכיוון שבדרך כלל לנשים ההריוניות תמיד חם ובמיוחד בסמסטר השלישי של ההיריון, נוח מאד ללבוש שמלות שהן בגזרה של גופיות, ללא שרוולים כלל וכך נוח מאד להריונית, היא מרגישה אוורור לאורך כל היום וכך מזיעה הרבה פחות, במיוחד כשהיא בחדרים הממוזגים.

אפשר לבחור גם שמלות היריון מרהיבות ביופיין שמותאמות לאירועים וכוללות שילובים מעניינים, אלגנטיים ואקסקלוסיביים. כל מי שנמצאת בתקופת ההיריון תרגיש מיליון דולר כשהיא מגיעה לאירוע וכל העיניים נשואיות לבטן העגלגלה והיפהפייה שלה.

תוספת של שמלות היריון עונתיות

במהלך תשעת חודשי ההיריון, העונות מתחלפות ולכן האישה ההריונית זקוקה לשמלות חמות יותר העשויות מבדים חמימים ועבים יותר מהרגיל, חלק מהשמלות הן עם שרוול ארוך או מותאמות לתוספת של חולצה בחלק העליון. העיצוב הוא מושלם ויוצר שילוב מקסים של כמה גוונים התואמים זה לזה.

נשים הריוניות רבות מרגישות כמו מלכות לאורכו של כל ההיריון ולכן הן מחפשות בכל פעם קולקציות חדשות של שמלות היריון. העיצובים היפהפיים הנראים באתר או בחנויות המתמקצעות בנישה זו מפתיעות אותן בכל פעם מחדש ולכן הן נהנות לקבל כל משלוח, כדי למדוד את השמלות בגזרות השונות שבדרך כלל מותאמות למידות שלה ולמידות של הבטן שגדלה על פי שבועות ההיריון.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *