ככל שעוברים הימים קשה להריונית כבר לסגור את הרוכסן במכנסיים ובשמלה ולכן זו ההזדמנות להתפנק ולרכוש קולקציה של בגדי היריון

זה הזמן לרכוש בגדי היריון יפהפיים

בגדי היריון

תקופת ההיריון היא אחת התקופות היפות בחייה של כל אישה. הנשים מסתכלות כל הזמן על חצי הכוס המלאה, נהנות מהעובדה שעוד מעט יצטרפו למשפחה תינוק, תינוקת ואולי תאומים. ההתרגשות היא בעיצומה ובני הזוג חושבים על נושאים רבים אשר קשורים לנושא ההיריון והלידה הקרבה כמו רכישת ציוד, שמות, היערכות לקראת הלידה, קורס הכנה ללידה ועוד. ככל שעוברים הימים קשה להריונית כבר לסגור את הרוכסן במכנסיים ובשמלה ולכן זו ההזדמנות להתפנק ולרכוש קולקציה של בגדי היריון לחודשים הללו, כדי להרגיש נוחות מקסימלית ביום יום וגם כדי לרכוש כמה שמלות לאירועים הקרובים.

ההיריון הוא גם תקופה רגישה ולכן נשים רבות חשות את הצורך לטפח את עצמן הרבה מעבר לדרך ההתנהלות שלהן עד עתה. זה מתחיל ברכישת שמפו ריחני, מסכה לשיער קרם גוף בעל ניחוח מיוחד וקרם ייעודי למריחה על הבטן כדי למנוע סימני מתיחה. השימוש בכל תכשירי הטיפול הללו יוצרים מצב רוח מצוין ותחושה נפלאה וההריונית רק סופרת את הימים לקראת הלידה.

המון אופציות של בגדי היריון

קניה של בגדי היריון מותאמת לנטיות האופנתיות של כל אחת. נשים רבות אוהבות שמלות אווריריות בשלל הדפסים צבעוניים ומלאי חיים ואילו אחרות מעדיפות שמלות צמודות יותר ובצבעים סולידיים כמו כחול או אפור, עם צווארון מעניין או עם תוספת של כפתורים.

בדים עם הדפסים צבעוניים כמו פרחים, פרפרים, ציורים קטנים וחמודים או פסים הם תמיד מרעננים ואפשר לרכוש שמלות מהבדים הללו בשלל גזרות, עם חגורה היוצרת פס בקו המותניים או בלעדיה. הטרנדים האופנתיים מכתיבים את הטון ומעצבות אופנה רבות עוסקות בתחום של הכנת קולקציות מדהימות ביופיין לנשים בהיריון. הן מבצעות זאת בשלל גזרות כמו מיני, מידי ומקסי. חלק מהשמלות הולכת בקו שהוא אי סימטרי, ארוך מקדימה וזה נוח מאד כיוון שהבטן שגדלה מיום ליום מעלה חלק מהבד כלפי מעלה.

השמלות מותאמות לקיץ שעבורו מוצעות שלל שמלות בבדים קלילים, בשרוול קצר או בגזרה של גופיה. כמו כן שמלות מבדים מעט עבים יותר עבור החורף ועם שרוולים ארוכים. לא מדובר בבדים עבים כפי שמשתמשים בייצור של שמלות עבור מי שאינה בהיריון וזאת כיוון שלנשים ההריונות בדרך כלל חם. לכן מדובר בבד שהוא רק מעט עבה יותר.

נשים רבות מעדיפות ללכת עם מכנס נוח עם גומי כך שאין צורך ברוכסן, במיוחד אם מדובר בחורף. מעל המכנסיים הן לובשות בכל פעם חולצה בגוון אחר כדי לשנות את ההופעה שלה בכל יום.

היערכות לקראת הלידה

לקראת הלידה נערכים לבצע את כל הרכישות הנדרשות וביניהן גם ביגוד לילדים. אחת הדרכים הנוחות היא לרכוש מבחר של בגדי גוף בכמה צבעים, רגליות צבעוניות ושלל בגדים יפהפה, הכולל גרביים ונעליים ליופי, עבור הימים שבהם יוצאים לטייל.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *