איך לבחור כסא בטיחות לרכב?

כסא בטיחות לרכב הוא כלי חשוב שהורים יכולים להשתמש בו כדי לשמור על בטיחות ילדיהם. עם כיסא הבטיחות המתאים, תוכלו להפחית את הסיכון של ילדכם להיפצע בתאונת דרכים.

ישנם גורמים רבים שישפיעו על סוג מושב הבטיחות שתבחרו בסופו של דבר עבור ילדכם. אלה כוללים את התקציב שלך, הגיל והגודל של ילדך, והאם יש לו צרכים מיוחדים או לא. לא משנה מה אתה צריך למצוא, חשוב לבחור מושב בטיחות לרכב באיכות טובה המאושר על ידי המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים (NHTSA).

ה-NHTSA מספק רשימה של מושבים מאושרים באתר האינטרנט שלהם. בחירה מבין אלה יכולה להיות דרך קלה עבור ההורים למצוא אפשרות מתאימה עבורם ועבור צרכי משפחתם.

כיסאות בטיחות הם מכשירים המוצבים במכונית כדי למנוע מהילד להיזרק במהלך עצירה פתאומית או התנגשות. זה יכול להיות מושב תינוק הפונה לאחור או מושב פעוט הפונה קדימה. ההחלטה על כיוון הנסיעה תלוי בגילו של התינוק או הילד.

איך לבחור כסא בטיחות המתאים עבור הילד שלכם?

הדרך הטובה ביותר למצוא את כיסא הבטיחות המושלם היא על ידי הבנת הצרכים האישיים שלך ומה התקציב שלך יכול להרשות לעצמך. חלק מהשיקולים הללו כוללים:

סוג כיסא הבטיחות: הן למושב התינוק והן לפעוטות יש מגבלות משקל שונות, לכן עדיף לוודא שאתם רוכשים אחד שמתאים לגילכם ולמשקל הילד.

סוגי מושבים: ישנם מספר סוגים של מושבים לרכב כגון: מושבים להמרה, סל קלים, בוסטרים עם גב גבוה, וללא בוסטרים לגב.

מושבי בטיחות הם פריט חיוני לשמירה על בטיחות הילדים ברכב. מושבי רכב נועדו להגן על הילד במקרה של תאונה.

כיסא הבטיחות המודרני לילדים מורכב משלושה חלקים עיקריים:

1) בסיס המחובר למושב.

2) מושב המתאים על הבסיס, וניתן להתאמה לילדים בגדלים שונים.

3) מערכת רצועות עיגון לאבטחת המושב בחוזקה על נקודת אבזם חגורת הבטיחות של הרכב.

אופן ההתקנה של כסא בטיחות לתינוק

כיום רוב כסאות הבטיחות מאפשרים התקנה קלה ומהירה על ידי ISOFIX. המאפשר עיגון של כסא הבטיחות למושב הרכב באמצעות חיבורי ISOFIX המחוברים למושבי הרכב. לחלק מהכסאות בעלי איזופיקס תצטרכו גם בסיס כסא עם רגל המגיעה לרצפת הרכב, רגל זו מסייעת לשמור על יציבות הכסא וכמובן משפרת את הבטיחות וההגנה על ילדכם בזמן תאונה.

יחד עם זאת, לבטיחות מירבית ניתן להוסיף כסאות בטיחות התקן למניעת שכחת ילדים ברכב, חלק מהכסאות מגיעים כבר עם ההתקן, אך אין ספק שזהו מוצר חשוב שיכול להגן על הילד שלכם ולתזכר אתכם במידה ושכחתם שהילד אתכם באוטו ולמנוע טרגדיות מיותרות במיוחד במדינה חמה כמו ישראל.

היכן ניתן לרכוש כסאות בטיחות

ניתן לרכוש כיסאות בטיחות בקמעונאים מתמחים, חנויות מכולת, חנויות כלבו ואפילו חנויות נוחות. חשוב לציין שלא כל הקמעונאים הללו מספקים מוצרים איכותיים. כאשר אתם מחפשים כיסא בטיחות, חשוב למצוא אחד שמתאים לרכב שלכם ולתקציב שלכם.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *