כיצד לבחור מארז לידה ליולדת?

היריון, לידה והתקופה שמגיעה מיד לאחר הלידה ידועים במורכבות שלהם ובכל קשת הרגשות שעוטפת במיוחד את האם הטריה. לאחרונה מדובר על כך שלא רק לאחר הלידה יכולים להתפרץ רגשות בלתי צפויים אלא גם במהלך ההיריון. מנגד עומדים קרובי המשפחה והחברים ומצפים לשמחה בלתי נגמרת, ומה לעשות ששהחיים מורכבים יותר… כאן מגיע המקום שלכם כחברים טובים, מבינים ומכילים לתת ליולדת את המתנות שיעשו לה טוב וכיף. מדובר בעיקר על מתנה ליולדת כי עדיין, למרות העידן השוויוני בו אנו נמצאים בו האב הוא חלק בלתי נפרד מהעניין, הטלטלה העיקרית עדיין עוברת על האם.

להעניק ולתת תשומת לב עוד לפני הלידה

רבים מתלבטים איזו מתנה להביא ללידה כשהם מתכווננים על מתנה שאותה יביאו לאחר הלידה ולכן לרוב מדובר על מארזי לידה בהם מירב תשומת הלב מוקדשת לרך הנולד. ניתן ואפילו כדאי לחלק את מתנת הלידה לשניים ולהעניק מתנה ליולדת המוקדשת כולה עבורה. מארז מתנה ליולדת יכול ללכת לכיוונים שונים. כיוון שמשלב בתוכו גם פינוק והנאה וגם פרקטיות הוא בגדי היריון מעוצבים בקולקציות חדשות: מכנסיים, כולל ג'ינסים, שמלות ועוד. בחנות BMOM תמצאו גם מגוון בגדי היריון מקסימים ומעוצבים וגם, להמשך, מגוון בגדי תינוקות שיכולים להיות מתנה להולדת הבן או מתנה להולדת הבת שתתנו בשלב מאוחר יותר, ממש לאחר הלידה. אל בגדי ההיריון שתתנו ליולדת לעתיד ניתן לצרף מוצרי טיפוח מפנקים, זר מתוקים ועוד הפתעות כיפיות.

מתנה לשעת הש'

מתנה ליולדת עצמה היא חשובה וללא ספק תתן ליולדת כוח להמשך ההיריון וכוח ללידה. בגדי היריון מעוצבים יתנו ליולדת תחושה שהבטן התופחת אינה מונעת ממנה להיראות טוב ואף להרגיש מטופחת. עם זאת, עדיין מתנה ליולדת לא צריכה לבוא על חשבון מתנה ללידה עצמה המכוונת יותר לתינוק. מומלץ מאוד שגם כאן יהיה שילוב בין יופי, כיף והנאה לבין פרקטיות וגם כאן בגדי תינוק יפים, רכים ואיכותיים העשויים בד נעים ונושם הם מתנה מושלמת. ניתן לקנות מארז הכולל גם בגדים לתינוק או לתינוקת וגם מוצרים נוספים כמו מוצרי טיפוח לתינוק, צעצוע ועוד.

בגדים גם להתחלה וגם להמשך

רוצים ללכת עם הפרקטיות כמה צעדים קדימה? בגדים הם מתנה מוכרת, אך הרוב חושבים על רגע הלידה ומביאים בגדים מקסימים המתאימים לרגע הלידה, כלומר מידה ניו בורן או 0-3. חשבו כמה צעדים קדימה והביאו גם בגדים במידות גדולות יותר. ברגע הלידה מקבל הזוג והתינוק או התינוקת שפע של תשומת לב והבגדים לרוב מיועדים לזמן הקרוב ללידה. הבאת בגדים במידות גדולות יותר כמו M3-6 או אפילו M6-12 יתרום מאוד למשפחה החדשה ויש בכך גם מסר שאתם לא נעלמים ליולדת ומשפחתה לאחר הלידה אלא אתם גם חושבים על ההמשך.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *