קולקציית הריוןן 2018

אורח החיים של אישה בהיריון

אישה בהיריון

עם השמחה הגדולה של ההיריון מסגלת לעצמה כל אישה דפוסי התנהלות כדי לשמור על עצמה ועל הבייבי עד הלידה. יש נשים שמחליטות לבצע שינויים גדולים בחייהן, כמו להפסיק לעשן או להפחית בכמות שעות העבודה אם מדובר במשרה אשר כוללת מאמץ פיזי. יש נשים אחרות שלא חשות שעליהן לבצע שינויים בחייהן והן ממשיכות באורח חייהם הרגיל, אך מקפידות על נושאים מסוימים יותר מתמיד. אישה בהיריון היא מספיק אחראית כדי לדעת אם עליה לבצע שינויים או לא.

אחד הנושאים המהותיים בעקבות ההיריון הוא קניית בגדים מעט גדולים יותר כדי לכסות את הבטן שגדלה מיום ליום, תזונה מאוזנת ושמירה על הגוף כמו בנושא של נסיעות בטוחות והימנעות מנסיעה על קורקינט חשמלי וזאת כדי למנוע נפילה שעלולה להסתיים באסון.

ביגוד עבור אישה בהיריון

עבור רוב הנשים חודשי ההיריון הם מהימים המאושרים בחייהן. הן נהנות בכל רגע לחוש את הבטן המבצבצת, את התנועות של העובר וכבר רוצות מאד לראות את פניו של הבייבי, כיוון שעבורן זהו אחד הרגעים החשובים ביותר בחיים.

לאור הצמיחה של הבטן, הן רוכשות מדי פעם בגדי הריון המתאימים לעונה הספציפית. שמלות אווריריות בעלות שרוול גופיה, או שרוול קצר שמתאימות מאד לימי הקיץ. אין צורך בהיערכות מיוחדת או בכמה שכבות כיוון שתחושת החום של אישה בהיריון היא תמיד גבוהה ולכן חשוב שהבגד יהיה מבד נעים ונוח במיוחד.

בחורף, אפשר לרכוש שמלות מבד עבה יותר ועם שרוולים ארוכים. נשים רבות לובשות מתחת לשמלה גרביונים עבים כדי שיהיה להן חם, או לחלופין מכנסי טייץ לנראות מושלמת. אחת ההנאות של אישה בהיריון היא לגוון את הנראות שלה ביום יום ולכן היא דואגת שתהיה לה קולקציה מדהימה של שמלות טרנדיות בשלל גוונים שאהובים עליה וכך היא לובשת בכל יום שמלה אחרת ומרגישה בעננים.

היערכות לקראת הלידה

לקראת הלידה כל אישה בהיריון בוחנת באתר האינטרנט את האופציות הקיימות עבור בגדים לתינוקות. אם זו לידה ראשונה וגם אם זו לידה חמישית, תמיד קונים פריטים חדשים ויפהפיים כמו בגדי גוף במידת new born  וגם במידה של 3-0 חודשים. האיורים המקסימים על בגדי הגוף, ההדפסים וצבעי הרקע הופכים כל בגד למיוחד. כמו כן רוכשים רגליות בשלל גוונים, גרביים כדי לחמם את הרגליים הקטנטנות וגם חזיות לתקופה הראשוניות וגופיות שמתאימות לתינוקות מעט גדולים יותר.

בחודשים האחרונים של ההיריון, ההתרגשות היא בשיאה וכל אישה בהיריון דואגת לקנות או לתאם הגעה של הפריטים שיגיעו הביתה לאחר הלידה, כמו כל בגדי התינוק שהיא רכשה, מיטה, שידה וכל מוצרי הטקסטיל שנלווים לכך.

המטרה היא שהכול יהיה מוכן בחדר כאשר האימא והתינוק יחזרו מבית היולדות ולכן בני המשפחה דואגים לכבס את כל הבגדים וכך הכול יהיה נקי והם יסדרו את הפריטים הללו בשידה לנוחות המקסימלית.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *