איך לנקות רעלים מהגוף ביעילות

אנו חשופים ביום יום ללא מעט מזיקים: זיהום אוויר, מזונות שאינם טובים לנו ובאופן כללי – אורח חיים שלא תמיד תורם לבריאותנו. פעמים מסוימות החשיפה הזו היא בלית ברירה, ולעיתים הדבר תלוי אך ורק בנו: האם ועד כמה חשוב לנו להישאר בריאים. הגוף שלנו בנוי ממערכות יעילות וחכמות מאד, המצליחות להתמודד לרוב עם אותם חומרים לא טובים שאנו נושמים או מכניסים לגופנו באמצעות המזונות השונים. יחד עם זאת, כאשר הדבר איננו מאוזן ואנו צורכים אותם בכמות גבוהה, הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בבריאות לקויה – מחלות לא נעימות.

שיטות שונות לניקוי

כולנו רוצים לדעת כיום איך לנקות רעלים מהגוף. ואכן, ישנן שפע של שיטות, שבחלקן נחשבות ליעילות מאד, בעוד שאחרות פחות. כך או כך, חשוב לזכור שכל גוף מגיב אחרת והכרחי להתאים לו את שיטת הניקוי הנכונה ביותר עבורו. בכל מקרה, כדאי גם לזכור שאין גלולת קסם ופתרון אחד ויחיד שיכול להחזיר את הבריאות לגוף לאחר שנים של חשיפתו למזיקים. לעיתים, הניקוי נדרש למשך תקופה ארוכה, לעיתים יש צורך בשילוב בין כמה שיטות ניקוי שונות, ולעיתים, בשל הנזק החמור כל כך, לא תמיד מצליחים להיפטר לחלוטין מאותם רעלים.

תזונה היא אחת משיטות הניקוי המוצלחות ביותר. הימנעות מסוכרים ידועה כדרך טובה לנקות את הגוף מרעלים, וכן גם צריכה מוגברת של סיבים תזונתיים, המעודדים את תפקודה של מערכת העיכול. סיבים תזונתיים ידועים כבעלי סגולות בריאות רבות מאד, בין היתר – ככאלה המסייעים בחיסון רעלים. הסיבים מגבירים את ייצור הצואה בגוף, מאיצים את תנועתה של הפסולת בגוף ואת תנועתו של המזון במערכת העיכול.

פעילות גופנית ידועה גם היא כטובה מאד. מעבר ליתרונות הרבים שלה שאותם אנו מכירים, היא מצוינת בשילוב עם תזונה נכונה כאשר רוצים להיפטר מרעלים. הפעילות עצמה מעודדת את תפקודן של מערכות הגוף השונות, מזרימה את הדם, מכניסה חמצן נקי ובמקביל גם עוזרת בהיפטרות מעודפי השומן הלא רצויים, שמכבידים על הגוף ועל יכולתו להיפטר מרעלים מזיקים.

שטיפת הגוף בחלקו הפנימי היא דרך נוספת, הנחשבת לפופולארית מאד כיום וגם ליעילה מאד. אנשים הסובלים מעצירויות נוטים לסבול גם מבעיות בריאות שונות. גופם אינם מצליח להיפטר כהלכה מפסולת הגוף, מה שמוביל לאגירתה ולנזקים בריאותיים רבים. הזרמתם מים מסוננים וטהורים אל המעי הגס עוזרת לשטוף את הפסולת הרבה הדבוקה אליו ולשחרר מהגוף את כל הרעלים שהצטברו בו לאורך השנים. שטיפת הגוף באופן זה מאפשרת למערכות שלו לפעול באופן תקין יותר ומבלי שתצטרכנה להתמודד עם מאמץ יתר בשל הפסולת הלא רצויה.

אין ספק שמהלך כזה נחוץ לכל אדם באשר הוא ועם זאת בדקו שאתם חוברים למומחים בתחום מפני שבסופו של דבר-זה הגוף שלנו.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *