ביגוד נוח בהיריון – מדוע זה חשוב כל כך?

איך ביגוד נוח ונעליים נוחות יכולים להשפיע לטובה על הגוף והנפש בהיריון

מלבד ההתרגשות הברורה מאליה של תהליך ההיריון והלידה, שבסופו מצטרף עוד חלק לפאזל המשפחתי שלך, את עלולה להרגיש שהשינויים בגוף הם לא תמיד נעימים. לחצים בבטן, כאבים בחזה ובמקומות נוספים הם שכיחים וטבעיים, אך את יכולה להקל על כל המיחושים הללו באופן משמעותי – אם תקשיבי למה שהגוף שלך מבקש ותלבשי ביגוד נוח, שיסייע לך לצלוח את התקופה. בין אם מדובר בחולצה, מכנסיים או נעליים שאת רוכשת, במהלך ההיריון וגם אחריו את לא צריכה להתפשר על פחות מהטוב ביותר ובמקרה של נשים בהיריון – זה אומר מקסימום של נוחות ועיצוב ייחודי.

יציבה נכונה של הגוף בהיריון ומדוע היא חשובה כל כך

אחד מהשינויים המהירים ואלו שלא קל להסתגל אליהם, הוא שינוי מרכז הכובד של הגוף. גם נשים שרגילות ללכת על נעלי אוקספורד או נעליים שטוחות אחרות, עלולות לגלות שהבטן ההולכת וגדלה "מושכת" את הגוף קדימה ומשנה את כל היציבה שלהן. זה בהחלט לא הזמן לעבור לעקבים גבוהים, אם כי ישנם דגמי נעליים שיכולים להיות נוחים מאוד עבורך גם בחודש התשיעי. ההמלצה היא לנעול את הדגמים הכי נוחים שיש, כאלו שישאירו אותך עם גב זקוף ולא יוסיפו מאמץ להליכה, ההולכת ונהיית מאתגרת ככל שההיריון מתקדם.

ככלל, כאשר את מביטה על עצמך במראה והדמות המשתקפת אלייך עומדת זקופה ואיתנה, את מרגישה טוב יותר עם המראה שלך. בדיוק בגלל זה ודווקא בזמן ההיריון, כדאי שתייצרי עבורך את המראה הרענן הזה והוא מתחיל בזוג נעליים איכותיות ונוחות מאוד. אם התקציב שלך מוגבל, כדאי לבחור בנעל בעיצוב קלאסי ובצבע שיכול להתאים לכל בגד שהוא – כך תדעי, שלא משנה מה בחרת ללבוש לעבודה או לאירוע, מבחינת החלק התחתון ביותר של הגוף את מסודרת.

לביגוד נוח ישנה השפעה מיטיבה על בריאות האישה

חולצה רחבה שמכילה את הבטן הצומחת, מכנסיים ללא כפתור ורוכסן אלא עם גומי – כל אלו הם בגדי הריון מוכרים עבור נשים בהיריון בכל העולם. עם זאת, לא הרבה נשים מודעות לחשיבותה של איכות הבד ממנו עשויים הבגדים שלהן. בזמן ההיריון וגם אחריו, העדיפי תמיד בדים נעימים, טבעיים ולא מגרדים ובעיקר כאלה שלא תרגישי שאת מזיעה בהם בקיץ, או שהם קלילים מדי בתקופת החורף.

מומלץ להתעדכן באינטרנט לגבי מגמות באופנת נשים: מי שנמצאת בהיריון יכולה ליהנות מפריטים ייעודיים לנשים הרות, שהעיצוב שלהם בשנים האחרונות עוקב אחרי הטרנדים העולמיים. בנוסף לכך, בחלק הראשון של ההיריון תוכלי להעשיר את המלתחה בבגדים מהמותג האהוב עלייך, רק במידה או שתיים יותר. כך תרגישי שאת לבושה לפי צו האופנה ולאחר הלידה – יחכו לך בארון פריטי לבוש נהדרים ואופנתיים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *