שמלת הריון שחורה

התאמת בגדי הריון לכל אורך ההריון

להתאים את הבגדים לאורך כל חודשי ההיריון הוא לא עניין של מה בכך, זו משימה לא קלה בכלל. את שרגילה להיכנס לחנויות בגדים כלאחר יד ויודעת בדיוק מה ללבוש ומתי, פתאום כלום לא מתאים, פתאום כל הבגדים או קטנים, או לוחצים או סתם לא נוחים.כל אלה הם כאין וכאפס לעומת השינויים הפיזיים והמנטליים שאת עוברת כאשר בגופך משתוללים להם השכם וערב ההורמונים. אז אנו נעשה לך סדר קל בבלגן. עכשיו את גם מתלבשת….בשביל שניים, וזה כבר מעיק. כאילו לא די בכך שאת סובלת את כל השינויים, בגדי הריון הם לא הדבר הכי זול וזאת בשל העובדה שיש להם טיימר, מכיוון שלאחר הלידה לא תזדקקי להם. את שכל עולמך זה בגדים,תיאלצי לומר שלום לבגד שכל כך נקשרת אליו והתשלומים עליו דופקים כמו שעון.

הריון זו לא מילה גסה

קודם כל חשוב לנו להבהיר שהיריון זה לא מחלה וזוהי מתנת הטבע הכי גדולה שיכלת לקבל אך בד בבד זה שאת בהיריון לא אומר שאת צריכה להפסיק להינות מההנאות הקטנות. אז ראשית נבהיר לך שכל הבגדים שליוו אותך במהלך תשעת ירחי הלידה יוכלו ללוות אותך גם לאחר מכן, שהרי לוקח זמן עד שהגוף חוזר למצבו הקודם והטבעי, לכן כדאי שהמלבושים יראו עלייך משוחררים ונושמים כדי שיהיה לך נוח

מה ללבוש

חולצות ארוכות שרוול כדוגמת גופיות דקות ששימשו אותך במהלך שבועות ההיריון בהחלט יכולות להמשיך לשרת אותך נאמנה גם בימים שלאחריו, אם בתוך המכנס או מעליו ביחד עם חגורה כלשהי. יתרה מזאת גם מעילים או איזה ג'קט נחמד או עליונית, כל אלו לא יושבים צמוד על הגוף ועל כן יכולים בהחלט להיות אופציות נהדרות להמשך. בנוסף אם את מאלו שחשיפת הבטן היא לא אישיו מבחינתן אז גם חולצות בטן באות בחשבון בהחלט ולאחר ההיריון גם כן. כמו כן שמלות אווריריות שעשית בהן שימוש בהיריון יכולות גם להתאים בתקופה שלאחרי ההיריון. כיום קיימות עוד לא מעט אפשרויות הלבשה כמו מכנסי ג'ינס שבאזור הבטן יש להן רצועת בד נמתח וכך את יכולה ללכת עם ג'ינס ללא חשש שיראו את שאריות ההריון וגם יתנו לך מראה אלגנטי וצעיר, כי גם בהריון אפשר להישאר אפנתיות. עוד טיפים שיעזרו לך לטשטש את הקווים הבעייתיים הם כפלים וכיווצים בבד שיהיו לך לעזר בימים הנוראיים. גם מכנס הטייטס חברכן משכבר הימים יכול בהחלט להיחלץ לעזרתכן בתקופה רגישה זו והם טובים גם לימי הקיץ וגם לחורף עם חותלות. בנושא הנעליים כמובן שכדאי ללבוש מידה אחת מעל בגלל שכפות הרגליים עוד טרם חזרו לעצמן, הימנעי מעקבים בתקופת ההיריון אף אחד לא מצפה שתיראי מיליון דולר, מספיק מאה.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *