שמלת הריון שחורה

בגדי הריון שיתאימו גם לאחר הלידה

שנים שאת רגילה לקנות בגדים, עוברת מחנות אחת לחנות שנייה כמו דבורה המלקטת צוף מפרחים, אין חנות שאת לא מכירה, אין תא הלבשה שלא ביקרת בו בשנים האחרונות, כשאת נכנסת לחנות בגדים, את שואלת את המוכרת אם אפשר לעזור לה. אבל עכשיו זו תקופה שונה, תקופה בה גופך עובר שינויים דרסטיים, פיזיים ורגשיים כאחד.

אם זה לא מספיק, כשלבסוף התרגלת שהכל את עושה בשביל שניים, עכשיו את גם מתלבשת… בשביל שניים, וזה כבר מעיק. כאילו לא די בכך שאת סובלת את כל השינויים, בגדי הריון הם לא הדבר הכי זול וזאת בשל העובדה שיש להם טיימר, מכיוון שלאחר הלידה לא תזדקקי להם. את שכל כך אוהבת בגדים, תצטרכי להיפרד מבגד שכל כך נקשרת אליו ומהתשלומים עליו עדיין לא נפרדת.

אין מה ללבוש

ראשית חשוב להבין שהריון זו לא מחלה וזו המתנה הכי גדולה שיכלת לקבל מהטבע וזה שאת בהריון לא אומר שהפסקת לחיות. אז קודם כל הבגדים שליוו אותך בהריון יוכלו ללוות אותך גם בזמן חופשת הלידה מכיוון שהבטן לא תתיישר מיד, וכך הבגדים אפילו יראו עלייך נושמים ומשוחררים לאחר שתלדי. גופיות חלקות ארוכות, הן פתרון טוב, בהריון הן ישמשו אותך כהלכה ויכסו את הבטן ולאחריו תוכלי להמשיך ללבוש אותן בתוך המכנס או מעליו עם חגורה.

כמו כן, מעילים, עליוניות, קרדיגנים, כל הפריטים הללו הם לא תלויים במידה מסוימת ולכן יתאימו לך גם בהמשך, במקרה שאת מהבנות שלא אכפת להן לחשוף בטן, תוכלי ללבוש גופיות קצרות עד לקו הבטן, לאחר ההיריון הן פשוט יהיו גופיות בטן, כשהיא תחזור לעצמה. שמלות משוחררות ואווריריות ששימשו אותך בתשעת חודשי ההיריון יהיו בהחלט שימושיות גם לאחריו. בנוסף קיימים בשוק היום מכנסי ג'ינס שבבטן יש להם תוספת בד סטרצ' והן שימושיים מאד גם לנשים לא בהריון ופשוט רוצות להעלים את הבטן הקטנטנה ובנוסף נותנים לך מראה אלגנטי גם בהריון, כי זה שאת בהריון לא אומר שאת צריכה להיראות פחות טוב.. העדיפי קפלים וכיווצים, הללו עושים את עבודת הטשטוש של הבטן בנאמנות.

כמובן, אקססוריז, חברייך משכבר הימים יוכלו לתת כתף גם במהלך הימים הנוראיים, שכמובן אין להם כל קשר ליום כיפור. עוד חבר קרוב מהעבר מכנס הטייץ, מושלם גם לימי הקיץ גם לימי החורף, גם לימים שאת מרגישה כמו שניים שאכלו שניים. לאלו האוהבות את הגזרה הנמוכה גם היא תהווה פתרון טוב. גם בנושא ההנעלה כדאי לשים לב, שלקראת סוף ההיריון הרגליים טיפה גדלות ומתנפחות ולכן רצוי לקנות נעליים שיהיו קודם כל נוחות, רצוי לא עקב כמובן, וכמה מידות מעל המידה שלך. מקווים שהצלחנו לעזור לך קצת ולהקל קצת בתקופה הזו.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *