קולקציית הריוןן 2018

התאמת הבגדים על פי חודשי ההריון

שנים שאת רגילה לקנות בגדים, עוברת מחנות אחת לחנות שנייה כמו דבורה המלקטת צוף מפרחים, אין חנות שאת לא מכירה, אין תא הלבשה שלא ביקרת בו בשנים האחרונות, כשאת נכנסת לחנות בגדים, את שואלת את המוכרת אם אפשר לעזור לה. אבל עכשיו זו תקופה שונה, תקופה בה גופך עובר שינויים דרסטיים, פיזיים ורגשיים כאחד.

אם זה לא מספיק, כשלבסוף התרגלת שהכל את עושה בשביל שניים, עכשיו את גם מתלבשת….בשביל שניים, וזה כבר מעיק.

קולקציית הריוןן 2018

כשהבגדים בוגדים

אז לפני שנצלול למים העמוקים נאחל לך קודם כל מזל טוב מכיוון שאם הגעת לכאן אז או שילדת או שאת מצפה לילד, בכל אופן מגיע לך שלל ברכות ואיחולים אך כמו שנאמר עם איחולים לא הולכים לחנות הבגדים, נכון?. אין אישה שלא חווה את התסכול הזה של בגדים שאת אוהבת והולכת איתם תקופה ארוכה ופתאום במהלך שבועות ההריון הם לא מתאימים, עסק ביש של ממש, ואם זה לא מספיק, אפילו סיגריה להקלת הלחץ והחרדה את לא יכולה להגניב כי או שאת בהריון עצמו או שאת מניקה ואם לא זה ולא זה את כנראה צמודה לעולל קטן שממש לא כדאי לחשוף אותו להרגלים הרעים הללו, לכן אנו ניתן לכן הנשים כמה טיפים להקל מעט על תחושת התסכול האופפת אתכן.

מה אפשר לעשות

ראשית, כל חולצה מכופתרת שיש לבעלך בארון יכולה להיות גם שלך בתקופה הזו ואם תלכי איתה פתוחה אף אחד לא ירגיש בהבדל, מתחת למכופתרת איזו חולצת טי שירט פשוטה וביחד זה שילוב מנצח שאפילו מעלים מעט את קווי המתאר של גופך שהפכו להיות ללא כל פרופורציה לאחרונה. בחלק התחתון ניתן ללבוש כמובן טייטס על כל סוגיו וגווניו, היום ישנם מכנסי טייטס דמויי ג'ינס שגם נוחים וגם נותנים מראה יותר אלגנטי טיפה. בנוסף ישנם את מכנסי הג'ינס עם הכיס המיוחד לבטן, שאין אישה הריונית שבארון הבגדים שלה לא קיים אחד כזה לפחות, מכנס נהדר לחודשי ההריון וגם לאחריהם. למי מכן שאין לה את המכנס הספציפי הזה, ניתן לרכוש רצועות הארכה, שהן רצועות בד המתלבשות על לולאות הג'ינס ועוזרות לך ללבוש אותו כשהוא לא מכופתר ובעזרת הרצועות לא רואים שהג'ינס פתוח.

מי שהארכת הכפתור לא מספיקה לה, וחשקה נפשה בכיסוי קצת יותר צנוע, יכולה להיעזר בחגורת כיסוי לבטן. ניתן לקנות אותה כמוצר ייעודי ואפשר להכין לבד (מחולצה גזורת שרוולים). מתאים בעיקר להריוניות חורף מכיוון שבקיץ את לא תרצי את העניין הזה על הבטן. בנושא החזייה שגם שם יש גדילה מואצת במהלך חודשי ההריון והתכווצות לאחר ההריון, לא נרצה להוציא כסף על חזיות לתקופה קצרה, אז קיימת אפשרות של קליפסים להארכת החזייה או במקרה אחר ניתן לעבור לחזיות ספורט או גוזיות.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *